Na razvojni projekat dionice Mostara sjever - Mostar- jug bit će utrošeno 350 miliona eura. Očekuje se da će Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), komercijalne banke, subvencije Evropske unije i vlastita sredstva doprinijeti ovom finansiranju.
Dionica je duga 14.2 kilometra. Mostarska sjeverna petlja sa bočnom naplatnom kućicom, pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara.
Prema planu, izgradnja bi trebala početi u prvoj polovini 2023. godine, sa rokom završetka od tri godine.
Objavom ovog tendera u predviđenom i najavljenom roku potvrdili smo spremnost da gradimo velike projekte koji su pred nama. U proteklih četiri mjeseca urađen je značajan posao zahvaljujući saradnji i angažmanu Vlade FBiH, resornog ministarstva i JP Autoceste FBiH, kao investitora projekta. Izgradnjom dionice Mostar sjever – Mostar jug ostvarit će se puna prometna funkcionalnost autoceste kroz Hercegovinu od Mostara sjever pa sve do graničnog prijelaza Bijača.
rekao je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.
Bosna i Hercegovina će biti u potpunosti povezana sa europskim cestovnim koridorima završetkom dva velika infrastrukturna projekta, tunela Prenj i projekta Mostar sjever - Mostar jug.
Povezat će se sa Koridorom X na sjeveru i Jadransko-jonskom autocestom na jugu zahvaljujući gore navedenim projektima. Ovi projekti će direktno koristiti cijelom društvu podsticanjem rasta regija kroz koje prolaze, privatnog sektora, kao i turističkog potencijala.metara, te deset vijadukata/mostova ukupne dužine oko dva kilometra, predviđeni su ovim projektom. Otvorena trasa duga je oko šest kilometara.